Detailhandel

Digital signage-oplossingen voor retailers.

Oplossingen voor detailhandelaren

Transformeer de winkelervaring met dynamische digital signage-oplossingen die klanten boeien en de verkoop stimuleren.

  • Interactieve winkelervaringen klanten betrekken met touchscreens voor productverkenning
  • Trek de aandacht met boeiende buitenreclame, ingangsreclame en reclame in winkels
  • Markeer uitverkoop, kortingen en speciale aanbiedingen met promotionele displays die de verkoop verhogen
  • Winkelend publiek helpen bij het navigeren door de winkel met interactieve kaarten en routebeschrijvingen
  • Verbind winkellocaties met gecentraliseerde digitale bewegwijzering voor consistente branding en berichtgeving

Praat met Verkoop

Digitale Signage voor winkels

Trek de aandacht en krijg meer share-of-wallet met BrightSign.

Multi-screen digital signage display at Selfridge's flagship store in London powered by BrightSign digital media players

Luxe winkeletalages

  • "Always-on" installatie trok de aandacht naar Selfridges op alle uren van de dag en nacht
  • BrightAuthor maakt het eenvoudig om inhoud te creëren, terwijl BrightSign Network zorgt voor eenvoudige integratie en beheermogelijkheden.
  • Het toegenomen voetgangersverkeer en de klantenbekendheid hebben geholpen de verkoop te stimuleren om het agressieve verkoopdoel van Selfridges te bereiken.
  • Door klanten bijgedragen inhoud vierkant ondersteunened Selfridges' toewijding om nieuwe leuke, interactieve manieren te vinden om in contact te komen met zijn klanten

Verbeterde winkelervaring

  • IKEA wilde een hightech, meeslepende en interactieve ervaring creëren die klanten zou informeren en verrukken.
  • BrightSign Partner Motion Mapping werkte samen met het designteam van IKEA om een unieke instore ervaring te creëren.
  • Zeven BrightSign HD-players, BrightAuthor en zorgvuldig geplaatste projectoren, schermen en sensoren brachten het tot leven.
  • BrightSign's oplossing was kosteneffectiever dan het gebruik van afzonderlijke mediaservers voor elk scherm
  • Klanten brachten meer tijd door in de display en spraken vaker met verkopers dan voor de installatie

LED-arrays

  • Reflect en D3 werkten samen met BrightSign om een moderne, uitnodigende, impactvolle omgeving te creëren voor Levi's Times Square flagship store.
  • Twee BrightSign XD-players voeden meer dan 10 miljoen LED-lampjes, een 41-voet gebogen paneel en een 82-voet breed U-vormig paneel.
  • Unieke installatie creëerde opvallende visuele belangstelling in de hele winkel
  • BrightSign leverde een op het merk afgestemde digitale ervaring met ongeëvenaarde betrouwbaarheid

Product demo's
Kassa's
Bewegwijzering
Videowalls
Stem en audio
Interactieve schermen

"De meest betrouwbare
players op de markt."

We hebben gekozen voor de players van BrightSign omdat zij de
meest betrouwbare players op de markt. Deze opvallende
installatie eiste het allerbeste en met BrightSign's
hulp hebben we een in het oog springend netwerk van displays samengesteld dat
Verblinden de exclusieve klanten van El Palacio de Hierro bij elke gelegenheid.
El Palacio de Hierro Mexico-stad
graphic made up of the dots seen on the sides of the BrightSign XC5